Szukacie pomysłu na oryginalne danie, którym zaskoczycie swoich gości? Mamy dla Was rozwiązanie… choć właściwie nie jedno, a aż trzy! Czytaj więcej »
Szukacie pomysłu na oryginalne danie, którym zaskoczycie swoich gości? Mamy dla Was rozwiązanie… choć właściwie nie jedno, a aż trzy! Czytaj więcej »
Dwie ikoniczne marki zapraszają do świętowania przyjaźni, wprowadzając Coca-Cola® Zero Cukru w limitowanej edycji OREO®. Ten unikalny projekt jest częścią globalnej platformy Creations, w ramach której prezentowane są innowacyjne wersje kultowego napoju, a tym samym niezwykłe doznania smakowe i niezapomniane przeżycia. Czytaj więcej »
Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy poszukują dobrych źródeł naturalnego, pełnowartościowego białka, Sokołów poszerza asortyment o nową linię HIGH PROTEIN+. To wysokobiałkowe produkty, stworzone z myślą o osobach aktywnych i przywiązujących wagę do odpowiednio zbilansowanej codziennej diety. W linii HIGH PROTEIN+ dostępne są przekąski mięsne oraz wysokiej... Czytaj więcej »
Zbliża się koniec sezonu na jagody, a to oznacza, że teraz jest najlepszy czas, aby zatrzymać ich wyjątkowy smak na dłużej. Jednym ze sposobów, aby to zrobić, jest przygotowanie domowego dżemu jagodowego z tymiankiem. To połączenie tradycji z odrobiną nowoczesności - klasyczny, słodki smak owoców wzbogacony aromatycznym ziołem sprawia, że dżem ten będzie doskonale pasował... Czytaj więcej »
Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są doskonałym wyborem do pracy, na piknik bądź jako pyszna przekąska między posiłkami, która dostarczy wiele radości, towarzysząc codziennym aktywnościom. Czytaj więcej »
Fanta® i Warner Bros. Pictures łączą siły, aby dostarczyć konsumentom smak „nie z tej ziemi” za sprawą limitowanej edycji Fanta® Beetlejuice Zero. Współpraca związana jest z premierą filmu Beetlejuice Beetlejuice, którego debiut w kinach zaplanowany jest na 6 września 2024 roku. Czytaj więcej »
Codzienny rytuał picia kawy może towarzyszyć nam na wiele różnych sposobów. Latem często sięgamy po dodatki w postaci lodu lub schłodzonego mleka, by poczuć upragnione orzeźwienie. Marka NESCAFÉ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wprowadza nowe, aromatyzowane kawy rozpuszczalne NESCAFÉ Rich Caramel oraz NESCAFÉ Smooth Hazelnut, które można przygotować zarówno na... Czytaj więcej »
Nowa Owsianka + Prebiotyk od Lubelli, to pożywność płynąca ze zbóż, połączona z wysoką zawartością błonnika z inuliny, owsa i owoców. Przekąska w dwóch wariantach smakowych: śliwki oraz truskawki z jagodami, to coś więcej niż Owsianka. Spróbuj nowości marki Lubella! Czytaj więcej »
Nowość od Lubelli, to pożywna owsianka w pouchu o smaku Ciastka Owsianego z wyczuwalnymi kawałkami owoców i orzechów w dwóch wariantach smakowych. Marka poszerza linię uwielbianych przez konsumentów Owsianek Lubella o pyszną, chrupiącą owsiankę w wygodnym opakowaniu „on the go”. Czytaj więcej »
Podczas gdy dzieci chętnie zjedzą coś słodkiego, rodzice chcieliby, by było to coś z dobrym składem. Kubuś przygotował w tym roku pyszne deserki w pouchu, w najbardziej popularnych smakach, a co ważne - bazujących na owocach i bez dodatku cukru. Z Kubusiem można wybierać spośród Mniam, Choco czy Ciacho, ale także wśród dostępnych już wcześniej deserków a’la Kisiel,... Czytaj więcej »
Czy kubek czekolady do picia może przynieść ukojenie w upalne dni? Oczywiście! Czytaj więcej »
Firma Mattoni 1873 wprowadza na rynek funkcjonalną wodę mineralną Magnesia PLUS, powstałą na bazie kultowej, lekko gazowanej wody mineralnej Magnesia z wysoką zawartością naturalnego magnezu, witaminami z grupy B (1 butelka = 100% dziennego zapotrzebowania) i wyciągiem z roślin. Czytaj więcej »
Do portfolio firmy Gibar, krajowego dystrybutora, dołącza kolejny produkt z kategorii słodkich przekąsek. Czytaj więcej »
Bebeto MIX to przepyszne żelki o soczystych smakach coli, truskawki, pomarańczy, jabłka, a także cytryny. Słodycze kuszą nie tylko smakami, ale również kolorowymi kształtami, takimi jak: butelka coli, pierścionek, robak oraz misiek. Waga jednego opakowania to 22 g. Zmieści się do plecaka czy torebki, jest idealną przekąską dla małych i dużych. Czytaj więcej »
Firma Celpol poszerzyła kolekcję ciastek na „Halloween” o kolejny wyrób. „Wampirki” to maślane herbatniki w kształcie nietoperza wypełnione kremem o smaku czekoladowym. Zestawienie tych dwóch smaków daje w efekcie ciasteczka o pysznym smaku. Wyrób produkowany jest w opakowaniach 200 g, 500 g, 1 kg oraz luz. Czytaj więcej »
Na sezon powrotu do szkoły marka Dan Cake stawia na propozycje przekąskowe w formacie mini ciast. Czytaj więcej »
Nowość od marki Góralki! Najdłuższy wafelek na rynku, aż 22 cm! Wyśmienity, chrupiący wafelek z kakaowym nadzieniem w dwóch wersjach: w czekoladzie mlecznej i w czekoladzie deserowej. Góralki, BO TAK! Czytaj więcej »
To hołd dla miłośników naturalnej energii i oryginalnej receptury, ponieważ oferuje wyjątkowe połączenie naturalnej kofeiny zawartej w liściach Yerba Mate — bez dodatków syntetycznych czy konserwantów, tylko pełna moc natury. Czytaj więcej »
Partner Center rozszerzyło swoje portfolio o nową markę – Dolcetino. To linia, która oferuje kolorowe i orzeźwiające produkty, doskonałe na spotkania z rodziną i znajomymi. Dolcetino Frizzante dostępne jest w kilku wariantach: z niską zawartością alkoholu o smaku ananasa i mango lub arbuza z miętą, a także bezalkoholowe mojito i spritz. Czytaj więcej »
Marka Tullamore D.E.W. prezentuje nowy design etykiety i butelki. Odświeżony wizerunek oddaje hołd niemal 200-letniej historii produkcji whiskey w Irlandii. Nowa etykieta, ozdobiona wizerunkiem irlandzkiego wilczarza, przedstawia intensywne zielenie, oddając atmosferę irlandzkiego miasteczka Tullamore. Czytaj więcej »
Lubella Płatki Śniadaniowe Choco Kulki i Choco Muszelki w nowej odjazdowej odsłonie! Już teraz znajdź swoje ulubione płatki od Lubelli w limitowanym opakowaniu z avatarami Julki Żugaj i Pateca. Czytaj więcej »
Spraw, by każdy psikus był słodki! Lizak albo psikus! Czytaj więcej »
Gofra swoim kształtem przypomina wafel, lecz jest kruchym ciastkiem o wyrazistym, maślanym smaku. Czytaj więcej »
Na powrót po wakacjach do szkoły Sonko ma dwie nowe propozycje: coś słodkiego i coś wytrawnego – obie są lekkie, smaczne i pełne energii. Czytaj więcej »
Pyszne desery ryżowo-owocowe od Łowicza teraz w dwóch nowych smakach ulubionych ciast. Czytaj więcej »
Doceniane przez wszystkich ze względu na jakość, skład i walory smakowe jogurty typu skyr mają swoją odsłonę również w wersji dla dzieci, dzięki nowej propozycji marki Bakuś. Czytaj więcej »
Marka Kubuś wprowadza na rynek dwie nowości w pouchu – Shoty Witaminowe oraz Kolorki. Czytaj więcej »
Linia Łaciate Protein+ powiększyła się właśnie o mleko UHT w wersjach: klasycznej oraz bez laktozy. Czytaj więcej »
Zakłady Spożywcze BONA wprowadzają absolutną nowość na polskim rynku – sosy do zapiekania. Czytaj więcej »
Odkryj wyjątkowy smak Jumi Jumi – owocowego napoju z zawartością 25% soku i 25% galaretki kokosowej nata de coco! Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Tegoroczna, piąta już edycja akcji „Kobiety Almette” nosi...
Ogłoszony przez Komisję Europejską Omnibus Simplification...
W Hochland Polska działania w obszarze BHP skupione są: na...
Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej...
Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów...
W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy pojawił się nowy...
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, Żubrówka wprowadza...
Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym...
Grill to jedna z najchętniej wybieranych przez Polaków form...
W uznaniu dla historycznego dziedzictwa, z okazji...
Nowej platformie komunikacyjnej towarzyszy zmiana identyfikacji...
Nowy wizerunek, nowa energia i... Fiat 500e do wygrania!...
Marka nr 1 na rynku napojów energetycznych ...
„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok...
Dipy i nachosy marki El Sabor kolejny rok z rzędu reklamowane...